| Laici | Experti |
1. | Vzhľad a dizajn | Meno |
2. | Informačné zameranie | Informačné zdroje |
3. | Informačný dizajn | Motív spoločnosti |
4. | Reklama | Informačné zameranie |
5. | Motív spoločnosti | Reklama |
6. | Meno a reputácia | Vzhľad a dizajn |
7. | Informačné predsudky | Informačné predsudky |
8. | Informačná presnosť | Informačný dizajn |
9. | Štýl písania | Štýl písania |
10. | Informačné zdroje | Informačná presnosť |
Výskumy dôveryhodnosti stránok z konkrétnych oblastí a poznanie kritérií hodnotenia expertov z určitej oblasti môže veľmi napomôcť dizajnérom webu a informačným architektom pri vytváraní sídiel zo špecifickej oblasti poznania. Zistené poznatky je dôležité aplikovať do praxe, oboznamovať s nimi širokú masu používateľov, čo im pomôže nielen v profesionálnom živote ale aj pri bežnom vyhľadávaní najrelevantnejších informácií na internete.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
-
Bibliografické odkazy:
STRAUB, Kath, WEINSCHENK, Susan. 2003. Web Credibility. UI Design Newsletter - Insights from Human Factors International [online]. 2003, marec [cit. 2008-11-21]. Dostupné na internete: http://www.humanfactors.com/downloads/mar03.asp>.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára