Kredibilita na internete

Informácie o dôveryhodnosti informačných zdrojov a služieb vo webovom prostredí

Kontakt

katarina.buzova@gmail.com


LinkedIn - profesionálny profil



Twitter - krátke správy
Del.icio.us - záložky



profil interného doktoranda - KKIV, FIFUK
Odoslať e-mailomBlogovať!Zdieľať v sociálnej sieti XZdieľať v službe FacebookZdieľať v službe Pinterest
Domov
Prihlásiť na odber: Príspevky (Atom)

Katarína Buzová

Katarína Buzová

Informácie o autorke

  • Aktuálne činnosti
  • Publikačná činnosť
  • Kontakt

Vizitka v QR kóde

Vizitka v QR kóde

Prihlásiť na odber

Príspevky
Atom
Príspevky
Všetky komentáre
Atom
Všetky komentáre

Následníci

Celkový počet zobrazení stránky

Zaujímavosti

Zaujímavosti
3D mapa World Wide Web-u

Archív blogu

  • ▼  2011 (2)
    • ▼  apríla (1)
      • Myšlienková mapa "Kredibilita vo webovom prostredí...
    • ►  februára (1)
  • ►  2010 (13)
    • ►  novembra (2)
    • ►  júla (2)
    • ►  mája (6)
    • ►  januára (3)
  • ►  2009 (5)
    • ►  septembra (5)

Vyhľadávať v tomto blogu

Obľúbené príspevky

  • Web of Trust
    Čo je WOT? Web of Trust je unikátny kom unitn ý n ástroj pre bezpečné surfovanie, ktorý využíva intuitívny, semafórový systém farieb. ...
  • Kredibilita v kontexte informačnej architektúry
    Hneď v prvom príspevku tohto blogu som spomenula, že informačnú architektúru tvoria 4 základné atribúty: prístupnosť, použiteľnosť, nájdite...

Mračno tagov (tag cloud)

kredibilita (17) dôveryhodnosť (10) B.J.Fogg (5) web (5) kvalita (3) lekársky web (3) výskum (3) expert (2) laik (2) odbornosť (2) použiteľnosť (2) spoľahlivosť (2) zásady (2) Tim Berners-Lee (1) amaterizmus (1) informačná architektúra (1) jednoduché používanie (1) komerčné implikácie (1) konferencia (1) kvantita (1) mcgovern (1) nájditeľnosť (1) odporúčania (1) personalizácia (1) prístupnosť (1) smernice (1) web of trust (1)

Štebot

Iní o kredibilite

  • Budujte dôveryhodnosť webu
  • Elet - kredibilita webových sídiel
  • Kedy dôverovať webovej lokalite
  • Kredibilita internetovej stránky firmy – ako ju zvýšiť?

Štatistika návštevnosti

Google Analytics

Motív Okno s obrázkami. Používa službu Blogger.